Godziny pracy psychologa i pedagogów w roku szkolnym 2024/2025

  Poniedziałek Wtorek

 

Środa Czwartek Piątek
 

Jadwiga Mroczek

22h

 

7:10-12:10

(5h)

 

 

12:10-13:10

Godzina dostępności

 

 

10:30-14:30

(4h)

 

 

 

 

 

 

 

7:10-11:10

(4h)

 

 

 

7:10-12:10

(5h)

 

 

 

 

 

 

 

10:30-14:30

(4h)

 

 

 

 

 

 

 

Wiesława

Dubiel

22h

 

10:00 – 14:00

(4h)

 

 

7:30-8:30

(1h)

 

8:35 – 9:40

zaj. rewalidacyjne

(IIa)

 

9:45- 12:45

(3h)

 

11:35-12:20

Zaj. rozwijające kompetencje

emocjonalno-społeczne

 

 

 

12:25-15:25

(3h)

 

 

7:30-11:30

(4h)

 

11:40-12:40

zaj. rewalidacyjne

IIa)

 

 

12:40-14:40

(2h)

 

 

7:10-12:10

(5h)

 

Cecylia Błażejowska

 

 

 

zaj. korekcyjno-kompensacyjne

 8.00-9.40

10.50 -15.25

 

 

zaj. korekcyjno-kompensacyjne

8.00-9.40

10.50-15.25

 

 

8:00-12:00

Ped. specj.

(4h)

 

12:00-16:00

Ped. spec.

(4h)

 

 

12:00-16:00

Ped. specj.

(4h)

 

Godziny pracy pedagoga specjalnego

w roku szkolnym  2024/2025

Cecylia Błażejowska

 

PONIEDZIALEK         Zajęcia. korekcyjno- kompensacyjne

                                    8.00-9.40 10.50 -15.25          s. 25  lub s.11

WTOREK                    Zajęcia  korekcyjno- kompensacyjne

                                    8.00-9.40 10.50 -15.25          s. 25  lub s.11

 ŚRODA                       8.00-12.00

CZWARTEK               12.00-16.00

PIĄTEK                       12.00-16.00

 

Godziny pracy pedagoga szkolnego

w roku szkolnym  2024/2025

Wiesława Dubiel

 

PONIEDZIALEK  10.00-14.00

WTOREK             7.30 -8.30

                                      8.35 – 9.40      zajęcia rewalidacyjne  kl. IIa

                             9.45- 12.45

 ŚRODA              11:35-12.20    zaj. rozwij.kompet.emocj.- społ.

                                    12.25-15.25

CZWARTEK        7:30-11:30

                                     11:40-12:40     zajęcia rewalidacyjne  kl. IIa

                                   12.40-14.40

PIĄTEK              07.10-12.10

 

Do zadań pedagoga szkolnego należy między innymi:

  • Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb uczniów oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń szkolnych.
  • Określanie form i sposobów udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej, odpowiednio do rozpoznanych potrzeb.
  • Organizowanie i udzielanie różnych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli.
  • Podejmowanie działań wychowawczych i profilaktycznych wynikających z programu wychowawczego szkoły i programu profilaktyki, w stosunku do uczniów, z udziałem rodziców i nauczycieli.
  • Wspieranie działań wychowawczych i opiekuńczych nauczycieli wynikających z programu wychowawczego szkoły i programu profilaktyki.
  • Planowanie i koordynowanie zadań realizowanych przez szkołę na rzecz uczniów, rodziców i nauczycieli.
  • Działanie na rzecz zorganizowania opieki i pomocy materialnej uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej.

Zadania, o których mowa realizowane są we współpracy z:

  • Rodzicami
  • Nauczycielami i pracownikami innych szkół
  • Poradnią Psychologiczno- Pedagogiczną  
  • Poradniami Specjalistycznymi
  • Innymi podmiotami działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży.

Uczniowie mogą się zgłaszać do pedagoga gdy:

  • nie radzą sobie z nauką  
  • ktoś naruszy ich prawa; 
  • ktoś stosuje wobec nich przemoc; 
  • potrzebują pomocy i rady; 
  • chcą po prostu z kimś porozmawiać; 
  • chcą poradzić się, wybierając przyszłą szkołę, zawód;

Rodzice uczniów mogą oczekiwać pomocy wtedy gdy:

  • dziecko ma problemy z nauką, licznymi nieobecnościami  i odnalezieniem się w szkole;
  • problemy z zachowaniem, z rówieśnikami
  • uzyskania informacji i pomocy dla swoich dzieci
  • problemy osobiste (prywatne problemy  są częstą przyczyną małego angażowania się dziecka w proces nauki ) 

Nauczyciele mogą oczekiwać: 

  • pomocy w analizie opinii i orzeczeń
  • wspierania w podejmowaniu działań wychowawczych i profilaktycznych wynikających z programu wychowawczo – profilaktycznego
  • wsparcia w rozwiązywaniu problemów wychowawczych dotyczących uczniów

 

 

 

Nazywam się Jadwiga Mroczek i jestem psychologiem.

 

Zakres mojej pracy określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.

Do moich zadań należy min.:

1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych
 i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;

2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;

3) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;

4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;

5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;

6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;

7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;

8) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

 

Jako psycholog szkolny pomagam dzieciom, młodzieży i dorosłym kroczyć po drodze rzeczywistości szkolnej, pokonywać trudności i ograniczenia, wspieram, doradzam i inspiruję.

W swojej pracy gwarantuje dyskrecję, uwagę i życzliwe zajęcie się sprawą.

 

Podczas dyżuru nauczycielskiego zapraszam na konsultacje w godzinach od 16:30 do 17:30.

 

Zapraszam do kontaktu

Jadwiga Mroczek