Aktualności

 REGULAMIN REKRUTACJI UCZESTNIKÓW NA WYJAZDY ZAGRANICZNE W RAMACH PROJEKTU ERASMUS +

All THE WORLD IS A STAGE” W LATACH 2020 – 2022

Pierwszy termin wyjazdu dla 4 uczniów + 2 nauczycieli do Portugalii planowany jest  w dniach 13.12. – 17.12.2021r. 

  1. Do rekrutacji na wyjazd mogą zgłaszać się uczniowie klas VII i VIII (grupa docelowa projektu).
  2. Uczniowie biorący udział w wyjeździe powinni posiadać minimum ocenę bardzo dobrą z zachowania oraz opanować znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  3. Wymagana jest deklaracja przyjęcia gościa z zagranicy podczas wizyty w Polsce (nie dotyczy czasu pandemii).
  4. Wybór uczestnika wyjazdu podejmowany jest na podstawie:

– zaangażowania i aktywności w realizowaniu zadań projektowych,

– zaangażowania w rozwijanie umiejętności językowych, w tym udział w konkursach lub zajęciach dodatkowych z języka angielskiego,

– współpracy przy organizacji wydarzeń na poziomie europejskim realizowanych przez szkołę (np. Erasmus#Run, Europejski Dzień Języków Obcych, Codeweek),

– mile widziane osobiste predyspozycje kandydatów, które będą przydatne podczas pobytu za granicą: komunikatywność, otwartość i poszanowanie partnerów, reprezentujących inną kulturę, religię czy przekonania.

PROCES REKRUTACJI:

  1. Wyboru uczestników wyjazdu dokonuje Komisja Rekrutacyjna w składzie 2 nauczycieli, przedstawiciele Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego.
  2. Jeżeli uczeń zakwalifikowany do wyjazdu zgłosi rezygnację, na jego miejsce zostanie wybrany uczeń z listu rezerwowej. W przypadku rezygnacji z wyjazdu ucznia zakwalifikowanego do tego wyjazdu bez udokumentowanej poważnej przyczyny, poniesione koszty wynikające z tej rezygnacji ponosi rodzic/opiekun prawny ucznia.
  3. Pierwszeństwo w procesie rekrutacyjnym będą mieli uczniowie, którzy wraz z rodzicami podjęli stosowne kroki w celu zabezpieczenia przed ryzykiem zakażenia COVID-19.

                                  Komisja Rekrutacyjna: Anna Dymowska, Joanna Szarama