REGULAMIN REKRUTACJI UCZESTNIKÓW NA WYJAZDY ZAGRANICZNE W RAMACH PROJEKTU ERASMUS +
„All THE WORLD IS A STAGE” W LATACH 2020 – 2022
Pierwszy termin wyjazdu dla 4 uczniów + 2 nauczycieli do Portugalii planowany jest w dniach 13.12. – 17.12.2021r.
- Do rekrutacji na wyjazd mogą zgłaszać się uczniowie klas VII i VIII (grupa docelowa projektu).
- Uczniowie biorący udział w wyjeździe powinni posiadać minimum ocenę bardzo dobrą z zachowania oraz opanować znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Wymagana jest deklaracja przyjęcia gościa z zagranicy podczas wizyty w Polsce (nie dotyczy czasu pandemii).
- Wybór uczestnika wyjazdu podejmowany jest na podstawie:
– zaangażowania i aktywności w realizowaniu zadań projektowych,
– zaangażowania w rozwijanie umiejętności językowych, w tym udział w konkursach lub zajęciach dodatkowych z języka angielskiego,
– współpracy przy organizacji wydarzeń na poziomie europejskim realizowanych przez szkołę (np. Erasmus#Run, Europejski Dzień Języków Obcych, Codeweek),
– mile widziane osobiste predyspozycje kandydatów, które będą przydatne podczas pobytu za granicą: komunikatywność, otwartość i poszanowanie partnerów, reprezentujących inną kulturę, religię czy przekonania.
PROCES REKRUTACJI:
- Wyboru uczestników wyjazdu dokonuje Komisja Rekrutacyjna w składzie 2 nauczycieli, przedstawiciele Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego.
- Jeżeli uczeń zakwalifikowany do wyjazdu zgłosi rezygnację, na jego miejsce zostanie wybrany uczeń z listu rezerwowej. W przypadku rezygnacji z wyjazdu ucznia zakwalifikowanego do tego wyjazdu bez udokumentowanej poważnej przyczyny, poniesione koszty wynikające z tej rezygnacji ponosi rodzic/opiekun prawny ucznia.
- Pierwszeństwo w procesie rekrutacyjnym będą mieli uczniowie, którzy wraz z rodzicami podjęli stosowne kroki w celu zabezpieczenia przed ryzykiem zakażenia COVID-19.
Komisja Rekrutacyjna: Anna Dymowska, Joanna Szarama